DEVELOPMENT OF STUDENT’S LANGUAGE IDENTITY IN THE ASPECT OF COMMUNICATION BEHAVIOUR
- Authors: Maslova N.P.1, Studennikova N.K.2
-
Affiliations:
- Samara State Academy of Social Sciences and Humanities
- Samara State Technical University
- Issue: Vol 10, No 1 (2013)
- Pages: 79-85
- Section: Articles
- URL: https://journal-vniispk.ru/1991-8569/article/view/51794
- ID: 51794
Cite item
Full Text
Abstract
Full Text
##article.viewOnOriginalSite##About the authors
Nataliya P. Maslova
Samara State Academy of Social Sciences and Humanities
Email: sgpufnokafrus@yandex.ru
candidate of philology, associate professor, Department of Russian Language, Literature, Disciplines of Esthetical Education and Methods of Their Teaching. 25 Bluykhera str., Samara, 443090
Nadegda K. Studennikova
Samara State Technical University
Email: kimovna1954@yandex.ru
senior lecturer, Department of Psychology and Pedagogics. 244 Molodogvardeiskaya str., Samara, 443100
References
- Жеглова О.А. Формирование языковой личности студентов вуза в условиях гуманитаризации высшего образования // Молодой ученый. – 2011. – № 6. – Т. 2. – С. 148-150.
- Караулов Ю.Н. Русский язык и языковая личность. – М.: Наука, 1987. – 264 с.
- Технологии обучения средствами высокотехнологичной образовательной среды: учебно-методический комплекс / Под ред. проф. Т.Н. Носковой. – СПб.: Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 2007. – 255 c.
- Национальная доктрина образования в Российской Федерации [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.referent.ru/1/40758.
- Маслова Н.П. Лингвометодическая компетентность студентов бакалавриата как цель и результат образовательных технологий (на базе направления «Педагогическое образование» профиля «Начальное образование») // Науковий вiсник Волинського нацiонального унiверситету iменi Лесi Українки. Серія «Педагогічні науки». – 2012. – № 14 (239). – Украина, Луцк: Волынский национальный университет имени Леси Украинки. – С. 89-94.
Supplementary files
