Features of pricing policy for innovative products
- Authors: Sekerin V.D1, Khoshgiyafekh R.M.1
-
Affiliations:
- Moscow State University of Mechanical Engineering (MAMI)
- Issue: Vol 7, No 4-1 (2013)
- Pages: 51-55
- Section: Articles
- URL: https://journal-vniispk.ru/2074-0530/article/view/68014
- DOI: https://doi.org/10.17816/2074-0530-68014
- ID: 68014
Cite item
Full Text
Abstract
Full Text
##article.viewOnOriginalSite##About the authors
V. D Sekerin
Moscow State University of Mechanical Engineering (MAMI)
Email: bcintermarket@yandex.ru
Dr. Sc., Prof.; +7 499 267-19-92
R. M.A Khoshgiyafekh
Moscow State University of Mechanical Engineering (MAMI)
Email: bcintermarket@yandex.ru
+7 499 267-19-92
References
- Грибов В.Д., Никитина Л.П. Инновационный менеджмент: Учеб. пособие. - М.: ИНФРА-М, 2012. - 311 с.
- Каменецкий В.А., Аленина Е.Э., Волосатова В.В. Проблемы качества инновационных проектов. - Известия МГТУ «МАМИ». Научный рецензируемый журнал. - М., МГТУ «МАМИ», 2012, № 2 (14).
- Секерин В.Д. Инновационный маркетинг: Учебник. - М.: ИНФРА-М, 2012. - 238 с.
- Секерин В.Д., Нижегородцев Р.М., Горохова А.Е., Секерин Д.В. Инновации в маркетинге / Под общей ред. В.Д. Секерина. - М.: МГУИЭ, 2013. - 252 с.
- Филякин Ю.П., Могуев Б.Д. Инновационные модели управления и развития организации: теоретические аспекты - М.: Известия МГТУ «МАМИ», 2012, № 1 (13).
Supplementary files
