检索

标题
作者
Features of programming training of future teachers of informatics
Levchenko I., Sadykova A., Abushkin D., Kartashova L., Kondratyeva V., Moiseev V.
Modeling of the teacher training for professional communications based on the use of digital technologies in didactic discourse
Kopylova V.
Teaching artificial intelligence in secondary school: from development to practice
Levchenko I., Sadykova A., Kartashova L., Merenkova P.
Designing a system of electronic training materials for remote post-training support for corporate training
Zaslavskaya O., Levchenko M.
Development of information culture of students when teaching equations of mathematical physics in the conditions of informatization of education
Kornilov V., Rusinov A.
Individual educational route for the development of digital competencies of a teacher: methodology, role and specifics of building
Volodina L., Danilov S.
Opportunities to use interactive tasks in chemistry within the Middle Years Programme (basic school) of the International Baccalaureate
Tomin V.
Experimental pedagogical activity when teaching computer science to younger students
Kornilov V., Morozova S.
Analysis of the development efficiency of the Moscow Electronic School resources by future computer science teachers on the basis of practical training sites
Sadykova A., Levchenko I., Kartashova L.
Development of students’ scientific knowledge on computer modeling while teaching inverse problems for differential equations
Kornilov V.
Methods of teaching inverse and incorrect problems to students in the context of informatization of education
Kornilov V.
Using AR-technology for mastering hieroglyphics as an approach to informatization of learning Chinese language in school
Grinshkun V., Grigorieva A.
Development of agency skills and creative thinking among students of a technical university: practical cases
Abramova O.
The use of interactive game simulators for the development of algorithmic thinking of students in Russian language and literature lessons
Novoselova S., Smerechinskaya N.
Interactivity in the language online classroom: from the index of system intelligence to the systemic changes in education
Galchuk L.
System and activity approach to learning artificial intelligence in basic school
Levchenko I., Sadykova A.
Robotic constructor as a means of teaching C++ programming to high school students
Eliseev A.
Formation and development of lexical skills using LMS Moodle when teaching a foreign language at a non-linguistic higher education institution
Khudolei N.
Design and development of elective course on cryptography using webinar technology
Ignatenko N.
Models of using immersive teaching technologies in the practical activity of a teacher of informatics
Azevich A.
Aspects of developing English-Russian electronic dictionary on data analysis for IT students
Danilenko A., Shershneva V., Dumler N.
LMS Moodle tools to form and develop grammar skills when teaching a foreign language at a non-linguistic higher education institution
Khudolei N.
Development of the basic principles of distant teaching of mathematics in middle and high schools
Zhdanov A.
Theoretical aspects of the method of teaching higher mathematics using the computer program Maple for students of technical universities
Rakhimov A.
The formation of foreign language competence of future teachers when working with flash cards
Nikulina E., Starkova E., Ryabchikova V., Sergeeva N.
1 - 25 的 31 信息 1 2 > >> 

检索提示:

  • 检索的名词区分大小写
  • 常用字词将被忽略
  • 默认情况下只有在查询结果满足所有检索词才返回(例如,隐含AND)
  • 使用OR结合多个检索词,便于查找含有这些检索词的文章,例如education OR research
  • 使用括号来创建更复杂的查询; 例如:archive ((journal OR conference) NOT theses)
  • 使用引号检索一个完整的词组; 例如: "open access publishing"
  • 使用-或者NOT排除一个检索词; 例如:online -politics or online NOT politics
  • 在检索词里使用 *作为通配符匹配任何字符序列; 例如., soci* morality 将符合含有 "sociological" or "societal"的词语

Согласие на обработку персональных данных с помощью сервиса «Яндекс.Метрика»

1. Я (далее – «Пользователь» или «Субъект персональных данных»), осуществляя использование сайта https://journals.rcsi.science/ (далее – «Сайт»), подтверждая свою полную дееспособность даю согласие на обработку персональных данных с использованием средств автоматизации Оператору - федеральному государственному бюджетному учреждению «Российский центр научной информации» (РЦНИ), далее – «Оператор», расположенному по адресу: 119991, г. Москва, Ленинский просп., д.32А, со следующими условиями.

2. Категории обрабатываемых данных: файлы «cookies» (куки-файлы). Файлы «cookie» – это небольшой текстовый файл, который веб-сервер может хранить в браузере Пользователя. Данные файлы веб-сервер загружает на устройство Пользователя при посещении им Сайта. При каждом следующем посещении Пользователем Сайта «cookie» файлы отправляются на Сайт Оператора. Данные файлы позволяют Сайту распознавать устройство Пользователя. Содержимое такого файла может как относиться, так и не относиться к персональным данным, в зависимости от того, содержит ли такой файл персональные данные или содержит обезличенные технические данные.

3. Цель обработки персональных данных: анализ пользовательской активности с помощью сервиса «Яндекс.Метрика».

4. Категории субъектов персональных данных: все Пользователи Сайта, которые дали согласие на обработку файлов «cookie».

5. Способы обработки: сбор, запись, систематизация, накопление, хранение, уточнение (обновление, изменение), извлечение, использование, передача (доступ, предоставление), блокирование, удаление, уничтожение персональных данных.

6. Срок обработки и хранения: до получения от Субъекта персональных данных требования о прекращении обработки/отзыва согласия.

7. Способ отзыва: заявление об отзыве в письменном виде путём его направления на адрес электронной почты Оператора: info@rcsi.science или путем письменного обращения по юридическому адресу: 119991, г. Москва, Ленинский просп., д.32А

8. Субъект персональных данных вправе запретить своему оборудованию прием этих данных или ограничить прием этих данных. При отказе от получения таких данных или при ограничении приема данных некоторые функции Сайта могут работать некорректно. Субъект персональных данных обязуется сам настроить свое оборудование таким способом, чтобы оно обеспечивало адекватный его желаниям режим работы и уровень защиты данных файлов «cookie», Оператор не предоставляет технологических и правовых консультаций на темы подобного характера.

9. Порядок уничтожения персональных данных при достижении цели их обработки или при наступлении иных законных оснований определяется Оператором в соответствии с законодательством Российской Федерации.

10. Я согласен/согласна квалифицировать в качестве своей простой электронной подписи под настоящим Согласием и под Политикой обработки персональных данных выполнение мною следующего действия на сайте: https://journals.rcsi.science/ нажатие мною на интерфейсе с текстом: «Сайт использует сервис «Яндекс.Метрика» (который использует файлы «cookie») на элемент с текстом «Принять и продолжить».